« Previous Comic | Next Comic »

RSS feed | Trackback URI

29 Comments »

Pingback by Football » Football pun joke
2008-01-30 01:04:50

[...] Ryan Sias wrote a fantastic post today on “Football pun joke”Here’s ONLY a quick extractShare This. [...]

Comment by Jonsey
2008-05-21 15:14:42

Yeah :(

 
 
Comment by lucastds
2008-01-30 01:40:17

Very appropriate given that the Superbowl is coming up. Superbowl would be a good pun too!

Comment by ryan
2008-01-31 00:46:26

Yup.. that’s what i was thinking!

thanks
R

 
 
Comment by ChristineA
2008-01-30 09:38:12

Hahahaha!! That’s a great pun! Binx looks like he’s hoping he doesn’t have to play “footsie” with Kimbly though. heh.
Love how the one boy foot has hearts for eyes. :-D
I do have a friend who hates feet, though… she probably wouldn’t like this one too much. lol!

Comment by ryan
2008-01-31 00:47:12

Yeah, if she doesnt like feet she wont like this comic! :0)

but i’m glad YOU enjoyed it! :)

Thanks

R

 
 
Comment by Taurin
2008-01-30 10:54:14

That is one of your cutest ones yet. I love how Kimbly is blushing and her foot came to the party. Thank goodness she’s not wearing the same dress as that foot in the opposite corner. She looks like a sore foot.

Comment by ryan
2008-01-31 00:48:35

yeah, that corner foot is a soar foot! :)

Glad ya like this, one i like how it’s all sparkly! :)

Thanks
R

 
 
Comment by Starguy
2008-01-30 11:23:39

It looks like someone is in love with Kimbly’s foot. I hope she lets him down gently.

Comment by ryan
2008-01-31 00:47:45

Hahah.. i would hope so also! :)

R

 
 
Comment by Phizlo
2008-01-30 17:33:31

yes, I would be surprised as much as Binx is right now. :)

Comment by ryan
2008-01-31 00:52:18

I agree.. if i saw a room full of feet, i dont know what i’d think.

R

 
 
Comment by ladyamalthea
2008-01-30 17:59:14

EEeeewww! Feet! Funny though! I love it! The one with the mustache is so cute! Sorry I didn’t comment on the last one. My computer got confiscated for the past two days and I missed it. I loved it though. Feet and toilet bowls. It doesn’t get much better than that!

Comment by ryan
2008-01-31 00:55:54

Yeah, that mustache guys way something i added at the last second! One of those weid guys at dances! :)

glad you got your comptuer back! haha

thanks
R

 
 
Comment by SilvorMoon
2008-01-30 19:43:52

Hee, this one makes such a good companion to the “Rule of Thumb” strip: http://www.silentkimbly.com/2006/08/18/rule-of-thumb/

Comment by ryan
2008-01-31 00:56:19

yeah, it does work with that one! :)

thanks for pointing that out!

R

 
 
Comment by kaffy
2008-01-30 20:27:30

SO cute

Comment by ryan
2008-01-31 00:52:51

Thanks! : )

I think i got carried away with the sparkles. but they’re so fun to do!! :)

R

 
 
Comment by ben wilson
2008-01-30 22:08:05

Awesome! Freaking awesome.

I hate sports but this is a cool comic cause the feet have crazy hair!

Comment by ryan
2008-01-31 00:53:31

Yeah, i’m not a fan of sports, but sine most of the world is, it seemed like a good idea to make some comics about it! :)

Thanks
R

 
 
Comment by Patrick
2008-01-30 23:41:50

I love the little touch of nail polsih and the foot with a mustache! I love kimbly’s and binx’s expressions and the expression on the foot with hearts in his eyes! And then there’s the one in the corner!:P I litterally couldn’t stop laughing! :) :D

P.S. Is the butler foot Binx’s foot. If it is… it’s huge for little Binx!

Silvor Moon is right! The two puns do go together!

Comment by ryan
2008-01-31 00:54:43

Haha.. yeah i thought if i was a foot, nailpolish would be how i got pretty!

Glad to hear i got a bunch of laughts outta ya! thanks for letting me know! :)

R

 
 
Comment by kiki
2008-03-28 10:19:29

sooooooooooooo cute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Comment by College Football Opinions
2008-11-27 23:52:20

I cannot say how right you are!!! These other people have failed to see your point. I am going to put a link on my blog back to you ok?

 
Comment by Peyton Rivera
2010-05-20 22:40:02

Football is a bit tiring game but it has given me great excitement and it is a good physical exercise too.”‘.

 
Comment by Cole Powell
2010-07-19 20:36:08

avid Football fan in here, Manchester United is my favorite team.“,

 
Comment by Audio Power Amplifiers :
2010-10-23 11:54:34

me and my brother loves to play footbal and it keeps our bodies slim and fit too”:,

 
Comment by Decking Kits
2010-12-13 05:57:25

both basketball and football are sports that are very close to my heart. i love them both but football is my passion “~~

 
Comment by Andrew Metsker
2011-06-13 09:41:42

Coming from my notice, shopping for electronics online can for sure be expensive, although there are some tips and tricks that you can use to acquire the best products. There are always ways to find discount promotions that could help make one to possess the best technology products at the smallest prices. Interesting blog post.

 
Name (required)
E-mail (required - never shown publicly)
URI
Your Comment (smaller size | larger size)
You may use <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> in your comment.
Close
E-mail It